THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, February 23, 2011

senyum sendirian

berapa abad dah aku tak merepek-repek kat sini yer???

hahaha lantak la berapa lama pun kan...itu hak aku... (=

ehmm..nak bagitau ni kenapa aku senyum sendiri ni....
dengar cerita aku dah nak habis study. betul ke??
haish!! bukan dengar la betul-betul punya cerita la tu.....
lagi nak habis study lagi banyak aku senyum sorang-sorang (ok, jangan cakap aku ada masalah mental ok!)
kenapa jadi macamtu eh? mungkin sbb banyak sangat ragam yang aku lihat dan jumpa kat tahun akhir ni...
bukan nak tuding jari kat sape-sape erk..tp, yelakan kata pun tahun akhir...mana-mana perangai yang tak habis tunjuk tu kena la show out sekarang kalau tidak bila lagi orang lain nak tahu kan....??hihihi

yang tak pernah tengok manja tibe-tibe dah jadi manja,yang panas baran ada yang dh cool sikit,yang berat mulut dah jadi murai, ada yang giler-giler makin giler nampaknya dan ada juga yang menggewdik makin menjadi-jadi gewdiknye...hehehe...ada juga yang macam aman je duduk 3 tahun bersama tapi, alih-alih dapat tau sebenarnya banyak pendam perasaan tak puas hati..ada yang selama ni gelak tawa kongsi bersama sekarang dah jadi macam orang asing..ada yang tak pernah bertegur sekarang dah jadi bestfriend...yang pasti selama bersama tak ada sesiapa pun mahukan kesedihan....

yup, itu antara serba sedikit yang dapat aku gambarkan...ada yang baik ada yang tak sepatutnya berlaku.... dua benda yang aku selalu ingat : setiap perkara yang berlaku mesti ada maksud disebaliknya dan pasti ada sesuatu yang patut kita pelajari dari apa yang berlaku..terpulanglah macam mana kita nak terima setiap apa yang berlaku tu..senang cerita la kan, buang yang keruh ambil yang jernih..ingatlah jugak kita tak pernah sempurna dan tidak ada sesiapapun yang sempurna..pasti ada yang boleh terima siapa kita dan ada juga yang tidak boleh terima siapa kita..sekian terima kasih.... waiceh!! macam bagi ucapan kat perhimpunan time sekolah dulu-dulu la pulak...hahahaha

bye2 jumpa lagi...

0 comments: